Informacje prasowe mogą być często wyzwaniem do napisania. Ważne jest, aby zastanowić się nad rodzajem wiadomości, którymi chcesz się podzielić i upewnić się, że są one warte uwagi, a nie tylko interesujące lub zabawne. Są one również uważane za formalną komunikację biznesową, nawet jeśli wiadomość dotyczy zabawnego wydarzenia.
Ponadto, informacje prasowe mogą wydawać się staromodną metodą dzielenia się informacjami z opinią publiczną, ale nadal mogą być skutecznym sposobem na rozpowszechnienie nazwy Twojej firmy. Oto kilka wskazówek, jak tworzyć dobre informacje prasowe.
Twoja informacja prasowa powinna zawierać merytoryczne informacje o tym, dlaczego ludzie powinni się nią zainteresować. Na przykład, jeśli otrzymałeś nagrodę lub wyróżnienie w branży, powinieneś o tym wspomnieć i powiedzieć, dlaczego zdobycie tej nagrody jest ważne. Jeśli stworzyłeś nowy produkt, wyjaśnij, co czyni go wyjątkowym i czym różni się od innych podobnych produktów na rynku. Jeśli ukazał się jakiś raport i Twoja firma została w nim wymieniona, wspomnij o tym raporcie i dlaczego jest on dobry lub zły dla Twojej firmy. Pamiętaj, aby podać liczby lub statystyki, które pomogą czytelnikom zrozumieć, jak znaczące jest to wydarzenie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie writtedly.pl